Dziś moi drodzy, zjemy coś mega mocnego i chyba tak banalnego, że aż szkoda gadać! Zamiast zielonego koktajlu lub kanapek na śniadanie warto spróbować tego szybkiego posiłku, który w razie jak potrzebujemy czegoś „mocniejszego” z rana, da nam sporo energii na długo. Nadal trwa sezon na maliny i borówki więc dobrze jest korzystać dopóki można! Są one pełne witamin A, C, oraz antyoksydantów, potasu i błonnika. No to zaczynamy!

Składniki:

  • Pięć łyżek kaszy jaglanej
  • Garść migdałów (30g)
  • Borówki – garść
  • Maliny – garść
  • Banan – średni (120g)

Sposób przyrządzenia:

  • Kaszę płuczemy pod bieżącą wodą.
  • Wsypujemy do garnka.
  • Zalewamy 200 ml wody i gotujemy około 10 minut lub do momentu, aż cała woda zostanie wchłonięta.
  • Migdały kroimy na mniejsze części lub też mielimy w młynku, w zależności od preferencji.
  • Do kaszy dodajemy banana i ugniatamy go widelcem.
  • Dodajemy borówki, maliny oraz rozdrobnione migdały.

Łączna ilość kalorii w tym śniadaniu: 520 kcal.
Smacznego! 😃