Proste, zdrowe i tanie pesto!

Witajcie. Dziś pierwszy odcinek serii kulinarnej 🙂 Nie ma co dużo gadać tylko zapraszam do oglądania 🙂

Z tej ilości składników pesto starcza na 2 dni dla jednej osoby.
Przepis:
1. Cebula – połówka
2. Czosnek – 1 ząbek
3. Nasiona dyni (potocznie zwane pestkami dyni) – 4 łyżki stołowe
4. Orzeszki ziemne – 30g (garść)
5. Oliwa z oliwek (lub dowolny rodzaj oliwy, olej z pestek winogrona) – 80 ml, czyli około 1/4 szklanki
6. Przyprawy: pieprz, sól (według własnego uznania), papryka słodka (łyżka stołowa)
7. Sos sojowy – 3 łyżeczki (można pominąć)
8. Makaron orkiszowy
Wartość energetyczna posiłku na jeden dzień (czyli połowa tego co wyszło nam z przepisu): 574 kcal + makaron przykładowo u mnie 100g orkiszowego to około 310 kcal.
Przepis jest bardzo prosty. Nie ma co tłumaczyć, wszystko jest pokazane w filmie. Każdy, dosłownie każdy sobie poradzi z jego przyrządzeniem! Pesto smakuje NIEZIEMSKO!

Share With:

Jestem entuzjastą kreatywnego oraz pozytywnego stylu życia. Wierzę, że nasze życie jest manifestacją tego co siedzi głęboko w nas. To co mamy w sobie na poziomie energetycznym, jest wizualizacją naszych życiowych wydarzeń. Uwielbiam zdrowe odżywianie, taniec, muzykę oraz filmowanie. Moją życiową pasją jest dzielenie się wiedzą z ludźmi!

info@eachoneteachone.tv

Comments
  • Avatar

    Do pesto pasuje tylko oliwa z oliwek i to dobrej jakości. Ja niestety tego nie wiedziałem i odczuwam skutki dodania do składników „dowolnego rodzaju oleju” czyli oleju do smażenia. Uwaga na groźne przepisy bo będzie was bolał brzuch jak teraz mnie. To nie są żarty…

    Luty 13, 2017

Leave A Comment